{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیزده بهتون خوش گوزشت !،؟😍

سیزده بهتون خوش گوزشت !،؟😍
دیدگاه ها (۲۷)

صبح همگی عالی

باهوشا کوجان پ 😲

😅 😅 😅 ینی ایقد که ری دن برا ما مهمه دیدن مهم نی 😅

امروز.پُر.کار.ترین.روزِ.سال.برای.من.است‌😲

یادش بخیر چقد‌ زود گوزشت 😔💔

بدون من بهتون خوش گذشته....؟

اقا امروزم گذشت اومدم بگم عید همه مبارک امیدوارم بهتون خوش گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط