شاید خوبیِ نداشتنِ امید این است
شاید خوبیِ نداشتنِ امید این است
که انسان هیچگاه ناامید نمیشود
و این چیزیست که این روزها
بیشتر از امید به آن نیازمندیم:
نا امید نشدن.
👤 والتر بنیامین
که انسان هیچگاه ناامید نمیشود
و این چیزیست که این روزها
بیشتر از امید به آن نیازمندیم:
نا امید نشدن.
👤 والتر بنیامین
- ۴۶۷
- ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط