{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا که افتادم از اسبم!!

حالا که افتادم از اسبم!!
مات از رُخَـــت حیـــرون حیرونم...
تا آخرین سرباز میجنگم!!
من قـــول دادم زنـــده می مـونم...
#علیرضاآذر
دیدگاه ها (۱)

همیشه ناتمام می ماندحرف های منبا خودم ...به قصد پروازتجربه ک...

یه جاااااسوس وقتی مستقیم از دفتر نتانیاهو خط بگیره , اینجور ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط