{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افسردگی مگه همونی نیست که ندونی چته...؟

افسردگی مگه همونی نیست که ندونی چته...؟
دیدگاه ها (۱)

من حوصلہ۹۹%آدماے زندگیمو ندارماون ۱% هم ترڪم ڪردن رفتن...!

تو تنهایی همه بودیم اما هیچکس تو تنهاییامون نبود ...💔

-بعضۍ از آدما یه ڪارایی میڪنن ڪ تو نه ازشون ناراحت میشۍ، نه ...

اونجا که میگی «دیگه از این به بعد هیچی مهم نیست» تازه شروع ز...

مگه میشه ندونی

ندونی ؛ندونی.،چطور ‌حالومه...🥀🥀🥀🥀

خب بیروان بانو مگه مرض داری میزاری مردم ببینن افسردگی بگیرن😫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط