{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من حوصلہ

من حوصلہ
۹۹%
آدماے زندگیمو ندارم
اون ۱% هم ترڪم ڪردن رفتن...!
دیدگاه ها (۱)

تو تنهایی همه بودیم اما هیچکس تو تنهاییامون نبود ...💔

سعے ڪنید ڪمتر خاطرع بسازیدفراموش ڪردن سختہ بفهمید :)

افسردگی مگه همونی نیست که ندونی چته...؟

-بعضۍ از آدما یه ڪارایی میڪنن ڪ تو نه ازشون ناراحت میشۍ، نه ...

حاضرم کل زندگیمو بدم تا فقط برگردم به اون روز..:)

راهی جز رفتن ندارم....😔🙃

بنازم اون راه رفتن شاهیته😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط