{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+دیگه بهم اهمیت نمیده

+دیگه بهم اهمیت نمیده
_چرا??
+آخه دیگه اصلا بودونبودم براش مهم نی
_چرا??
+چون فکر کنم دیگه دوستم نداره
_مگه از اول داشت??
+نههههه:-)
دیدگاه ها (۳)

0_0

ما همیشه با همیم

.

لایکم کنید خو!!!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط