{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما همیشه با همیم

ما همیشه با همیم
دیدگاه ها (۱)

بدون تو سخت میشه نفس کشیدن

چرا????

0_0

+دیگه بهم اهمیت نمیده_چرا??+آخه دیگه اصلا بودونبودم براش مهم...

عمو ما همه وجود همیم..(:✨🙃

لق بقیه ما مال همیم (:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط