{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و حَرفایی کِ نگفتنش شکَنجه بود ^^✝ ️🔥

و حَرفایی کِ نگفتنش شکَنجه بود ^^✝ ️🔥
دیدگاه ها (۱)

دوست داشتَن توهَم بَده وَلے نِمیشہ دوسِت نَداشتـــ...:)

‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌You set me on fire with a k...

fire❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط