{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✍...ای کاش می شد

✍...ای کاش می شد

در کودکی ام می ماندم

جایی که تنها تلخی زندگی ام

شربت سرما خوردگی ا❣
دیدگاه ها (۲۱)

مثل من . . .

#مشهد#دیروز

کجا گمت کردم ! دیگرنه صدایت را میشنوم ، نه میبینمت ، خدا لعن...

اینم بابام

*کاش زمان می ایستاد،در حوالی کودکی هایمان...*خاطرات دیروز😢

ای کاش منم جایی دوربینا بودم🖤🥀

کاش شاخه گلی بودم که بی صدا درمیان دفتر خاطراتت خشک میشدم و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط