هر کی این عکس رو می بینه یه نیش خندی میزنه یه لب خندی بر
هر کی این عکس رو می بینه یه نیش خندی میزنه یه لب خندی بر لبش میاد... میدونم لبخند تلخه اما میترسم از روزی که مثل خیلی چیزای دیگه که اولش بهش خندیدیم و باورمون نشد، تبدیل بشه به واقعیتی که خیلی زود بهش عادت میکنیم و برامون عادی عادی میشه!!!
- ۲.۴k
- ۳۰ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط