(ری اکشن توکیو رونجرز ۲پارتی)
(ری اکشن توکیو رونجرز ۲پارتی)
«پارت۱»
موضوع:اگه رو پشته بوم باشی و بخوای خود کشی کنی و اونا ببیننت ...
*هر پارت ۳ کاراتر*
__________________________________
داستان مشترک:چند وقت پیش سر یه مسخره دعواتون شد و فرداش که از بیرون برگشتن دیدن خونه نیستی و میرن پشت بوم و تو اون صحنه میبیننت.
__________________________________
مایکی:(ورژن تومان)
مایکی:ا/ت معلوم هست داری چیکار میکنی(با نگرانی)
ا/ت:نمیخوام چیزی بشنوم مانچیرو،خودت میدونی چرا دارم اینکارو میکنم.
میاد بغلت میکنه و میگه
مایکی:ا/ت چان،تو واقعاً میخوای بخواطر یک دعوای کوچیک این کارو کنی؟ بیا با هم دوریاکی بخوریم و این قضیه رو فراموش کنیم.
_________________________________
چیفویو:
خب این پسرم التماست میکنه خودتو ننداری تو عم لوسسسس😑 آخر همو بغل میکنین و آشتی
_________________________________
دراکن:
منتظ چی هستی؟😐
بیا پایین
بازم میای؟😑دراکن مال اماستاااااا
بازم واقعاً میایییی؟
اماااااا شوهرتو دزدیدنننن😐🗿
🍭برای پارت ۲🍭
🍩۳ کامنت🍩
🍨۶ لایک🍨
«پارت۱»
موضوع:اگه رو پشته بوم باشی و بخوای خود کشی کنی و اونا ببیننت ...
*هر پارت ۳ کاراتر*
__________________________________
داستان مشترک:چند وقت پیش سر یه مسخره دعواتون شد و فرداش که از بیرون برگشتن دیدن خونه نیستی و میرن پشت بوم و تو اون صحنه میبیننت.
__________________________________
مایکی:(ورژن تومان)
مایکی:ا/ت معلوم هست داری چیکار میکنی(با نگرانی)
ا/ت:نمیخوام چیزی بشنوم مانچیرو،خودت میدونی چرا دارم اینکارو میکنم.
میاد بغلت میکنه و میگه
مایکی:ا/ت چان،تو واقعاً میخوای بخواطر یک دعوای کوچیک این کارو کنی؟ بیا با هم دوریاکی بخوریم و این قضیه رو فراموش کنیم.
_________________________________
چیفویو:
خب این پسرم التماست میکنه خودتو ننداری تو عم لوسسسس😑 آخر همو بغل میکنین و آشتی
_________________________________
دراکن:
منتظ چی هستی؟😐
بیا پایین
بازم میای؟😑دراکن مال اماستاااااا
بازم واقعاً میایییی؟
اماااااا شوهرتو دزدیدنننن😐🗿
🍭برای پارت ۲🍭
🍩۳ کامنت🍩
🍨۶ لایک🍨
- ۴۷
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط