{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاهم اومده خودش بگه بلدم کوتاه کنم زده ری..ه تو موهاش😄🤦‍♂

یاهم اومده خودش بگه بلدم کوتاه کنم زده ری..ه تو موهاش😄🤦‍♂️😂
دیدگاه ها (۲)

و زیر لب می گویم این چی بود به ما دادی🤦‍♂️😂😁😅

😅😅😅😂🤦‍♂️

نخبه زیاد داریم تو هواپیما هم هست🤦‍♂️

خسته شدم بابا ن کامنت میزارید ن همراهی میکنید ...

حاجی دوستم اومده ویسگون تو جستجو زده سایورا پیجم رو پیدا کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط