{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و زیر لب می گویم این چی بود به ما دادی🤦‍♂️😂😁😅

و زیر لب می گویم این چی بود به ما دادی🤦‍♂️😂😁😅
دیدگاه ها (۱)

😅😅😅😂🤦‍♂️

ما بد نبودیم فقط بلو نبودیم دروغ بگیم🤦‍♂️💔

یاهم اومده خودش بگه بلدم کوتاه کنم زده ری..ه تو موهاش😄🤦‍♂️😂

نخبه زیاد داریم تو هواپیما هم هست🤦‍♂️

عمری است که دم به دم علی می گویمدر حال نشاط و غم، علی می گوی...

اهم سوال اینجاست چی دادی داداش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط