{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره اینم رسم انسانیت تو.....

اره اینم رسم انسانیت تو.....
دیدگاه ها (۱۳)

آمین.....بگو......

خدا دمت گرم این حق منه

سلام صبح همه بخیرشادی بفرماین صبحانه

حرفی ندارم بگم ای خداااا

اره چون من دنسرم اینم بلدم واقعا خیلی حقه😁

انسانیت انسانیتانسانیت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط