{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی ندارم بگم ای خداااا

حرفی ندارم بگم ای خداااا
دیدگاه ها (۱)

سلام صبح همه بخیرشادی بفرماین صبحانه

اره اینم رسم انسانیت تو.....

ازتون خواهش میکنم جواب بدین دوستایه گلم

بسلامتی یه روزی از بالاسری بلاک نشیم کامنت ....

🗿حرفی ندارم بگم

چی بگم...حرفی ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط