{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه قراربودهمه روببخشم

من اگه قراربودهمه روببخشم
ادم نمیشدم که
خدامیشدم
کینه ای نیستم
ولی الزایمرهم ندارم...
بعضی"وقتا"
بعضی" ادما"
بایه"حرف"
خودشونوواسه"همیشه"
ازچشمت میندازن.....
دارم یادمیگیرم
به هرکس به اندازه
لیاقتش بهابدم...
نه به اندازه دلم...
دیدگاه ها (۱)

درود الهی ب امید تو

فقط تو رو دارم

بدون شرح

بدون شرح

پاچه منو نگیر!

PT: 1/1 ات لوس و ناز: برام ج...

p22متیو ویو : همون جوری ادامه داشت ولی بدتر گاهی دلم براش می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط