{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم ۱۸ میدم چون از اخلاقم خوشم میاد ولی ۲ نمره کم میکنم

خودم ۱۸ میدم چون از اخلاقم خوشم میاد ولی ۲ نمره کم میکنم چون بعضی اخلاقام بدن
دیدگاه ها (۱۰)

خدا همیشه هست :)

من گاز میخواممممگازززز عشقههههه:)‌:(

شاید ساده باشم اما خودمم و این برایم کافیست :)

من نیاز به هیچکس ندارمخودم خودمو لوس میکنمخودم خودمو ایگنور ...

خیلی از این ویژگی در خودم خوشم میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط