{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا همیشه هست :)

خدا همیشه هست :)
دیدگاه ها (۵)

من گاز میخواممممگازززز عشقههههه:)‌:(

مخصوص بهترین داداش دنیاداداشیم بهترینه:)دوست دارم بهترین داد...

خودم ۱۸ میدم چون از اخلاقم خوشم میاد ولی ۲ نمره کم میکنم چون...

#خداتوکه بامنی همیشه

من همیشه ی خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط