آدم باس یکی داشته باشه آخر شب بهش اس بده بگه: تو مال کی
آدم باس یکی داشته باشه آخر شب بهش اس بده بگه: تو مال کی هستی؟ اونم بگه :مال تو روانی بگیر بکپ :|
- ۳.۱k
- ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط