یه دخدرایی هستن همش پسرا رو مسخره میکنن! یه دخدرایی هستن
یه دخدرایی هستن همش پسرا رو مسخره میکنن! یه دخدرایی هستن فکر میکنن از پسرا خیلی بهترن! میخواستم بهشون بگم: واقعا افرین منم اینطوریم. قربون همتون:))
- ۴.۰k
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط