{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وهزاران اُمید

وهزاران اُمید
میان استخوان‌هایم‌
آواز می‌خواند🌱
دیدگاه ها (۰)

زیباترین معماری زندگیاین است کهپلیاز امید بسازیبالاتر ازدریا...

چشم ابرو مشکی خیلی خوشگل تری...(:

در آغوشم بگیر که زخم ها عمیق اندو استخوان هایم خسته...💔#امام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط