اشکهایم که سرازیر می شوند،،،دیری نمی پاید که قندیل می بند
اشکهایم که سرازیر می شوند،،،دیری نمی پاید که قندیل می بندند،،،عجب سرد است هوای نبودنت...
- ۸۷۰
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط