{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

احمق! اورانیوم بازدارندگی واسه حمله اتمی داره!یه عده میگن

احمق! اورانیوم بازدارندگی واسه حمله اتمی داره!یه عده میگن اورانیوم بازدارندگی واسه شروع حمله ایجاد نکرد
اورانیوم هم داشتیم ولی بازم حمله کردن
خب چ فایده!
احمق!
اورانیوم بازدارندگی واسه حمله اتمی داره!
اورانیومارو بده
بعد ببین
چجوری بمب اتم بزنن رو سر و کلت.
اونی ک مدرسه دخترانه میزنه
از حمله اتمی باکی داره؟
خیالش جمع بشه از اورانیوما
اتمی هم میزنه
قبول نداری؟
امیدوارم اون روز نرسه ب حق علی و اولادش
ولی اگ رسید
زیر همون اتم جون بدی.
الان واقعا با چه منطقی میخان اورانیومارو ب یک کشور ثالث انتقال بدن؟ یا رقیق کنن؟
مگه اورانیوما مدفون نشده بود؟ مگه زیر اوار نبود؟
مرض داشتید درشون اوردید؟
امریکا سر اورانیوماش باهات مذاکره میکنه ؟
ک تو پاشدی رفتی سر اورانیوما مذاکره میکنی؟
نکنه شوخی شوخی خودتونو صاحب مردم فرض کردید نوکرای مردم؟

یکی از تحلیل گرا حرف قشنگی زد ، یارو زیاد مذهبی و انقلابی نیس ولی طرفدار کشور و خاک وطنشه واقعا.
در جواب اون گوسفندایی ک میگن لبنان ب ماچه.
یارو میگفت ، اصلا باشه لبنان ب ماچه هرچند کار نداریم بخاطر ما وارد جنگ شدن.
ولی آخه احمقا! دشمن بند یک توافق رو اینجوری زده زیرش!
مث پوست خیار واستی نگاه کنی ، الباقی بند ها هم ماست میکشه روش ، تو خواب شبت مگ الباقی بند هارو رعایت کنه برات.
میگفت ، الانه ک لبنانی هست بمب فسفری روش میزنن.
لبنان از دست بره ، بعدش این بمب فسفریا تو تهران خالی میشن.

این مملکت باید پاک بشه از وجود غرب گراها
اگ میخاین خدا نظری بهتون بکنه و راضی باشه ازتون ، راهش همینه
خمینی کبیر هم فرمود
فرمود ایران رو از شر غرب زده ها خلاص کنید ، تعدادشون کمه ولی ادعاشون زیاده
دیگه بقیش با خودتون.
تا ناف اروپا میرن
تهدید نیست
وسط کشور ، مجلس رو تعطیل کردن چون خطرناکه!
اگ خطر هست چرا برا بقیه هست برا شما نیست؟
شما چ تضمینی از دشمن دارید ک خیالتون راحته ک ترور نمیشید؟
دشمن چرا ب یک کدوم از شماها کار نداره؟
چرا یک کدوم از شماها ترور نشدید؟
غضنفری داره رسمی میگه کودتا شده تو کشور!
صدا از هیچ کی در نمیاد!
خب اگ کودتا شده ، کی باید برخورد کنه؟
چرا لنگ رو لنگ گذاشتید فقط دارید نگا میکنید؟
حضرت اقا بعد قضیه دی ماه فرمودن کمر فتنه گر رو باید بشکونیم
حقیقتا کمر فتنه گر هارو نشکوندیم
فتنه گر ها ، کودتا کردن...
الان رسیدیم ب این مرحله ک کمر کودتا گران رو بشکونیم
اینبار باید واقعا تو عمل یه حرکتی بزنیم
وگرنه خدا عاقبت این ملت و کشور رو بخیر بگذرونه!
دیدگاه ها (۵)

هیئتی که از بیعت با شمر و یزید زمان و قاتل یزیدی امامش نگوید...

بسیار مهم.اولین لبیک به مردی که قیام نکرد.نماز مغرب و عشا را...

الآن همه باید فریاد بزنیم که نظر اصولی امام انجام بشه. نه ای...

کاش بزن باهم خیلی قشنگن. . . . اسم سریال: عشق احتمالی . . . ...

قشنگ ترین سکانس...#محرم

#انیمیشن #ادیت_انیمیشن #کارتون #ادیت_کارتون #انیمیشن_سریالی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط