{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش. . . ای کاش. . .

ای کاش. . . ای کاش. . .

کسی بیاید. . .

که وقت رفتن. . .

نرود. . .


همین. . .✔
دیدگاه ها (۲۳)

ماناکـل عـسل مـن الله حلویـــن مانـلبس مدل مـن الله کشـخین

کسی با نــــــــام "تـــــــــــــو" ، دارد در "من" گُـــــ...

☆: لا تکره مـَن یغار علیک بَل ااحترم الغیره فیه'️ لأن الغیّـ...

میدونی عایااا

کاش با اهل و عیالش نرود کرببلا#حاج_محمود_کریمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط