کسی با نــــــــام
کسی با نــــــــام
"تـــــــــــــو" ، دارد در "من"
گُــــــم می شـــــود کم کم ،
.
.
نکند به سَــــــــرت بزند و
ســـــــــر زده بــــیـــــایـــــی ،
بـــــرای خودت مــــی گویـــــم
نــــــمــــی شــــناســــی ام دیـــــگر....
"تـــــــــــــو" ، دارد در "من"
گُــــــم می شـــــود کم کم ،
.
.
نکند به سَــــــــرت بزند و
ســـــــــر زده بــــیـــــایـــــی ،
بـــــرای خودت مــــی گویـــــم
نــــــمــــی شــــناســــی ام دیـــــگر....
- ۸۱۱
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط