{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ویس پشم نمیپره.

تو ویس پشم نمیپره.
دیدگاه ها (۲)

من الان دارم یه نقاشی از اسم هیومینم میکشم.

من رفتم بای.

نظر سنجی تا ساعت شیش تمام میشه

چرا خستگیام از سرم نمیپره•چرا همش داغونم): #نیکا#نیکا_فلاحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط