{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رفتم بای.

من رفتم بای.
دیدگاه ها (۱۰)

harke kament nazare ......ast.

من الان دارم یه نقاشی از اسم هیومینم میکشم.

تو ویس پشم نمیپره.

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

آقا من رفتم کتاب کارل رو بسازم بای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط