{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقٺ اوڹ روزو یادم نمیره ... ناظم گفٺ الینا آدم نمیشہ :

هیچوقٺ اوڹ روزو یادم نمیره ... ناظم گفٺ الینا آدم نمیشہ :)
دیدگاه ها (۱)

kheili sakhte:(

:)

بایـــد بــرم آدم بشــم :)

↫لِـذَتِـ حَمٰـومْ‍...↫بِ‍ هِقـ هِقـٰآیِـ زیْرِ دوــشِه‍ٖ [:...

پارت ۱۹ایتاچی از خدا خواست، تنها کسی که در لحظه ی اخر به ذهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط