{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بایـــد بــرم آدم بشــم :)

بایـــد بــرم آدم بشــم :)
دیدگاه ها (۲)

هیچوقٺ اوڹ روزو یادم نمیره ... ناظم گفٺ الینا آدم نمیشہ :)

kheili sakhte:(

↫لِـذَتِـ حَمٰـومْ‍...↫بِ‍ هِقـ هِقـٰآیِـ زیْرِ دوــشِه‍ٖ [:...

ye ruze toOop

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط