:مامان
:مامان
:هووووم؟
:میخوام با دوستم برم پارک
:نههه
:چرااا؟مامان خواهش میکنم
:دختر تنهایی با دوستش جایی نمیره
:باشه
:مامانم
:بله؟
:میخوام یکم برم قدم بزنم دلم گرفته
:تنهایی؟؟
:اره
:نه
:چراااا؟
:دختر تنهایی نمیره قدم بزنه دلت نگرفته یکم دیگه خوب میشی
:باش..
کاش دختر نبودم...
❤مرسی از زهرا جونی که اجازه کپی بهم داد❤
:هووووم؟
:میخوام با دوستم برم پارک
:نههه
:چرااا؟مامان خواهش میکنم
:دختر تنهایی با دوستش جایی نمیره
:باشه
:مامانم
:بله؟
:میخوام یکم برم قدم بزنم دلم گرفته
:تنهایی؟؟
:اره
:نه
:چراااا؟
:دختر تنهایی نمیره قدم بزنه دلت نگرفته یکم دیگه خوب میشی
:باش..
کاش دختر نبودم...
❤مرسی از زهرا جونی که اجازه کپی بهم داد❤
- ۳.۴k
- ۰۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط