کاش می شد..................
کاش می شد..................
آدم...................
گاهی..............
به اندازهی نیاز بمیرد..................
بعد بلند شود.....................
آهسته آهسته...................
خاکش را بتکاند................
اگر دلش خواست.................
برگردد به زندگی.................
دلش هم نه خواست....................
بخوابدتا ابد...................
آدم...................
گاهی..............
به اندازهی نیاز بمیرد..................
بعد بلند شود.....................
آهسته آهسته...................
خاکش را بتکاند................
اگر دلش خواست.................
برگردد به زندگی.................
دلش هم نه خواست....................
بخوابدتا ابد...................
- ۱۷۱
- ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط