{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_اگ‌اونقدر‌تنها‌شم‌ک‌دلم‌نخادتون‌چی؟

_اگ‌اونقدر‌تنها‌شم‌ک‌دلم‌نخادتون‌چی؟
دیدگاه ها (۷۸)

اوکی‌ولی‌این‌آهنگ‌زیادی‌فاکیه/:

_اگ‌الان‌ناراحت‌باشم‌چی¿¡

یکی‌بیاد‌بچتیم/:

_قصه‌از‌اینجا‌شروع‌شد‌که‌حواسم‌پرته‌تو‌بود![نوشته‌های‌تو.......

خودش استوری گذاشته و اعلام کرده تو استوریا همه چی رو گذاشتم....

مواظب باشید.. ی وقت از خنده زیاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط