هی یوو نفرینت نمیکنم
هی یوو نفرینت نمیکنم
فقط میگم خدا ازت بگذره
بعدشم دنده عقب بیاد روت قشنگ له بشی(بی اعصابم خودتی)-_-
فقط میگم خدا ازت بگذره
بعدشم دنده عقب بیاد روت قشنگ له بشی(بی اعصابم خودتی)-_-
- ۷۷۹
- ۱۶ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط