دوستان عزیز...
دوستان عزیز...
یه صحبتی با بعضیاتون داشتم... فقط لطفا ناراحت نشید چون من توهین نمیکنم فقط چیزی که روم نمیشد بگم رو میخوام بگم..
میشه لطفا هرکی از سر راه پیدا میشه از انیمم اوسی نسازهههههه؟
میدونم میدونم الان همتون میگین "من اگه جاش بودم از خدام بود بعد این میگه نه؟.."
چرا، وقتی با یکی صمیمیم و از انیمم اوسی میسازه خیلی خوشحال میشم
ولی بخدا کم مونده بقال سر کوچه هم یهو بگه عههههه انیمه دارییی بزار ازش اوسی بسازمممم بشه بچه ی ۴۶ ام ریوکا🥹💔
آقا بسه، نمیخوام! نمیخوام هرکی پیدا میشه از انیمم اوسی بسازه! شاید نخوام اصن با طرف در ارتباط باشم!
تازشم همینجوریش انیمم کرکتر زیاد داره و داره هی کرکتراش بیشتر و بیشتر میشن
خب... من برای بهترین دوستام که از انیمم اوسی ساختن احترام قائلم و ازشون ممنونم
الانم به اونا هیچ اشاره ای نمیکنم تو این صحبتم
من دارم به غریبه ها اشاره میکنم
به کسایی که هنوز باهاشون آشنا نشدم! فقط میدونم فالوورمن و حتی یک روز هم از آشناییمون نگذشته
یهو یکی که نمیشناسم میاد برا انیمم اوسی میسازه
خدایی شما باشین قبول میکنید؟ نمیدونم والا اگر میکنید که پس یعنی من باهاتون فرق دارم
لطفا وقتی با من و انیمه ی مسخرم آشنا میشید بزارید چند روز از آشناییمون بگذره بعد اوسی بسازین!
بزارین حرفی که روم نمیشد بگم رو الان بگم:
من با کسی که نمیشناسم نمیرم بازی آنلاین! (مثلا روبلاکس و پونی تون و...)
من به کسی که نمیشناسم اجازه نمیدم از انیمم اوسی بسازه مگر اینکه چند روز از آشناییمون بگذره
بخدا به غلط کردن افتادم دیگه، میگم یه انیمست که اصلا وجود هم نداره! توی ذهن مسخره ی منه فقط
و دوستام ازش اوسی ساختن و منو خوشحال کردن، ولی چون اونا ساختن حالا کل فالوورام میخوان بسازن حتی با اینکه داستانشو نمیدونن و منم نمیشناسن!
اقا نکنید... نمیخوام..من اینجوریم
الانم احتمالا همتون به دل میگیرید و بهتون بر میخوره
ولی من به ساکی، آنجل، باری، الستوریا، زن عمو شهلا، هایدی،یونیکیتی و امیلی و شاینا اینارو نمیگم، اتفاقا از شماها ممنونم که برام احترام قائلید واقعا دوستتون دارم
دارم به اون فالوورایی میگم که فکر نمیکنن شاید من خوشم نیاد هرکی پیداش میشه بیاد اوسی بسازه از انیمم...
بازم میگم، من به اون ۱۰ نفری که الان نام بردم بهترین دوستامن اشاره نمیکنم، پس لطفا شماها ناراحت نشید..
یه صحبتی با بعضیاتون داشتم... فقط لطفا ناراحت نشید چون من توهین نمیکنم فقط چیزی که روم نمیشد بگم رو میخوام بگم..
میشه لطفا هرکی از سر راه پیدا میشه از انیمم اوسی نسازهههههه؟
میدونم میدونم الان همتون میگین "من اگه جاش بودم از خدام بود بعد این میگه نه؟.."
چرا، وقتی با یکی صمیمیم و از انیمم اوسی میسازه خیلی خوشحال میشم
ولی بخدا کم مونده بقال سر کوچه هم یهو بگه عههههه انیمه دارییی بزار ازش اوسی بسازمممم بشه بچه ی ۴۶ ام ریوکا🥹💔
آقا بسه، نمیخوام! نمیخوام هرکی پیدا میشه از انیمم اوسی بسازه! شاید نخوام اصن با طرف در ارتباط باشم!
تازشم همینجوریش انیمم کرکتر زیاد داره و داره هی کرکتراش بیشتر و بیشتر میشن
خب... من برای بهترین دوستام که از انیمم اوسی ساختن احترام قائلم و ازشون ممنونم
الانم به اونا هیچ اشاره ای نمیکنم تو این صحبتم
من دارم به غریبه ها اشاره میکنم
به کسایی که هنوز باهاشون آشنا نشدم! فقط میدونم فالوورمن و حتی یک روز هم از آشناییمون نگذشته
یهو یکی که نمیشناسم میاد برا انیمم اوسی میسازه
خدایی شما باشین قبول میکنید؟ نمیدونم والا اگر میکنید که پس یعنی من باهاتون فرق دارم
لطفا وقتی با من و انیمه ی مسخرم آشنا میشید بزارید چند روز از آشناییمون بگذره بعد اوسی بسازین!
بزارین حرفی که روم نمیشد بگم رو الان بگم:
من با کسی که نمیشناسم نمیرم بازی آنلاین! (مثلا روبلاکس و پونی تون و...)
من به کسی که نمیشناسم اجازه نمیدم از انیمم اوسی بسازه مگر اینکه چند روز از آشناییمون بگذره
بخدا به غلط کردن افتادم دیگه، میگم یه انیمست که اصلا وجود هم نداره! توی ذهن مسخره ی منه فقط
و دوستام ازش اوسی ساختن و منو خوشحال کردن، ولی چون اونا ساختن حالا کل فالوورام میخوان بسازن حتی با اینکه داستانشو نمیدونن و منم نمیشناسن!
اقا نکنید... نمیخوام..من اینجوریم
الانم احتمالا همتون به دل میگیرید و بهتون بر میخوره
ولی من به ساکی، آنجل، باری، الستوریا، زن عمو شهلا، هایدی،یونیکیتی و امیلی و شاینا اینارو نمیگم، اتفاقا از شماها ممنونم که برام احترام قائلید واقعا دوستتون دارم
دارم به اون فالوورایی میگم که فکر نمیکنن شاید من خوشم نیاد هرکی پیداش میشه بیاد اوسی بسازه از انیمم...
بازم میگم، من به اون ۱۰ نفری که الان نام بردم بهترین دوستامن اشاره نمیکنم، پس لطفا شماها ناراحت نشید..
- ۸۳۱
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط