دور شدم از " تـو " و
دور شدم از " تـو " و
هزار باره برگشتــم ،
نمیشود از " تـو " گذشت ،،
نمیتـوان بی " تـو " راهی شـد ،،
هرکجــا باشم ،،
هزار باره در منـی ..
باید فکرکنم ،،
بیشتر فکرکنم ، باید بفهمم ،،
بـفهمـم :
چرا دوستــت دارم ،
چــرا ؟؟
#نیلوفر ثانی
هزار باره برگشتــم ،
نمیشود از " تـو " گذشت ،،
نمیتـوان بی " تـو " راهی شـد ،،
هرکجــا باشم ،،
هزار باره در منـی ..
باید فکرکنم ،،
بیشتر فکرکنم ، باید بفهمم ،،
بـفهمـم :
چرا دوستــت دارم ،
چــرا ؟؟
#نیلوفر ثانی
- ۴۳۶
- ۱۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط