{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اغاز خزان درراه است‌....

اغاز خزان درراه است‌....
دیدگاه ها (۲)

با سلیقه وساده من میپسندم سادگی اش را...‌

.با رنگها دنیا را میشه زیباتر نگریست.....

درچرخش باد غوطه ور ساز مرا.....

زیبا وارامش بخش....

عاشورا هنوز نگذشته و کاروان کربلا هنوز درراه است..🥺شهید مرتض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط