{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امان از غم این دوتا عکس(:💔

امان از غم این دوتا عکس(:💔
دیدگاه ها (۰)

میدونید چرا به شهید ایت الله رئیسی میگفتن رئيسی؟؟؟

کی گفته مرده ؟ علم زمین خورده ؟مگه شهید میمیره؟

سید خدا تو توکوه ها چیکار میکردی😭😭منتخب مارو خدا هم انتخاب ک...

امروز خیلیا اومدن ازت عذرخواهی کنن سید💔

امان از روز بی رویا امان از شام مرگ آوا...آهنگ امان از داریو...

ولی این عکس خیلی غم داره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط