{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سید خدا تو توکوه ها چیکار میکردی😭😭

سید خدا تو توکوه ها چیکار میکردی😭😭
منتخب مارو خدا هم انتخاب کرده بود...
دیدگاه ها (۰)

امان از غم این دوتا عکس(:💔

میدونید چرا به شهید ایت الله رئیسی میگفتن رئيسی؟؟؟

امروز خیلیا اومدن ازت عذرخواهی کنن سید💔

🎥 گوشه‌ای از سیل جمعیت مردم در تهران-امروز

مهدی؟!تو دیس چیکار میکردی تو ؟!

تو جاش بودی کدومو انتخاب میکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط