وای جرررر
وای جرررر
این قسمت خیلی باحال بود-
کس اشتباهی پرنده عه رو بوسید،یه بار هم پرنده عه رو *دوس پسرم* صداش کرد،عین چی جر خوردم
این قسمت خیلی باحال بود-
کس اشتباهی پرنده عه رو بوسید،یه بار هم پرنده عه رو *دوس پسرم* صداش کرد،عین چی جر خوردم
- ۳.۰k
- ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط