{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به به،شیپ جدیدددد

به به،شیپ جدیدددد
مث اینکه این دوتا یه زمانی باهم زندگی میکردنننن
ذوق- 🥹🥹🥹
فک کنم پسره رو بی ( اسم عه دختر عه) کراش عهههه
یه بار سعی کرد مخ عه بی رو بزنه توی قسمت اخر 🥹🥹
برام اصن مهم نی اسپویل شدی
دیدگاه ها (۲)

وای جرررراین قسمت خیلی باحال بود-کس اشتباهی پرنده عه رو بوسی...

به بهاصن این شد جزوی از کاراکتر های مورد علاقم😍🤝

منحرفارو برم من😍🤝

جرررررر

سناریو استرنجر تینگز

نامنام

پارت ۵۳* اشکام ریخت *رزت : کیان چیکار کنم؟ کیان : صبر کن بب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط