{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس از

پس از

تحمل سختی

امید وصل

مراست.




{سعدی}


پ ن :عکس از اردوگاه پناه جویان مجارستان،

فک کنم سالها بعد بچه های خوبی تربیت کنن. . .
دیدگاه ها (۱)

یــــآر ِ ما غایب است و در نظـــــــر است. سعدی

از رنجـــــی خستـــــــه ام ، که از آن ِ من نیست..! {شام...

لـذتـی هستـی ، کــه با پوشـش دوچنـدان می شوی . . . حس...

تو سرنوشت منی

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط