متنفرم از کسانی که وقتی یه معلول ویا ناتوان رو میبیننو خد
متنفرم از کسانی که وقتی یه معلول ویا ناتوان رو میبیننو خدا رو شکر میکنم
اینا از اون دسته ان که نیمه خالی لیوان رو میبینن و دیگر هیچ
اینا از اون دسته ان که نیمه خالی لیوان رو میبینن و دیگر هیچ
- ۶۷۵
- ۰۹ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط