{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقی جرم قشنگی ست

عاشقی جرم قشنگی ست
مرا دار نزن
شده ام عاشق تو
عشق مرا جار نزن
دیدگاه ها (۱)

هر دو مشتم را باز میکنم"پوچ"استبازی را به دستان تو باخته ام.

تمام دنیاهم که بگویندتو مال "من"نیستیباز هم این"دل"زبان نفهم...

4444

خیلی قشنگه این عکس❤❤❤❤

به جرم عشق و عاشقی...#لبیک_یاحسین

به جرم عشق و عاشقی...#محرم#امام_حسین

به جرم عشق و عاشقی...#محرم#امام_حسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط