{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمام دنیاهم که بگویند

تمام دنیاهم که بگویند
تو مال "من"نیستی
باز هم این"دل"زبان نفهم
بهانه ات را میگیرد
دیدگاه ها (۱)

ای کاش مهتاب شبمچهره زیبای تو باشد.

آبروی فوتبال ایراناستقلال قهرمان.

هر دو مشتم را باز میکنم"پوچ"استبازی را به دستان تو باخته ام.

عاشقی جرم قشنگی ستمرا دار نزنشده ام عاشق توعشق مرا جار نزن

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط