{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه غلتا¡!¡! با دختر مردم.

چه غلتا¡!¡! با دختر مردم.
چشمم روشن!!!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۳)

کره ای هاااا

من مُردم .................. هرکی زنده است خره.

چه عکسایی‌میگیره از خودش .مگه نه؟؟

چیکار میکردین؟؟ فقط واسه ۶ساعت.

چشمم روشن۷۰۰ تایی شدم کهههههبشکنه دست اونی که گزارشم کردهههه...

عوا چشمم روشن اوسی جدید😱بدبخت اسم نداره یه ایده بدید-

به به

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط