{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیکار میکردین؟؟ فقط واسه ۶ساعت.

چیکار میکردین؟؟ فقط واسه ۶ساعت.
دیدگاه ها (۲۴)

چه عکسایی‌میگیره از خودش .مگه نه؟؟

چه غلتا¡!¡! با دختر مردم.چشمم روشن!!!!!!!!!!!

کدوم؟؟؟

بگین حوصلم سر رفته؟؟؟ میخوام ببینم چه جوری ام؟؟؟

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط