{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را می‌سپارم به دامان دریا.

تو را می‌سپارم به دامان دریا.
۳۲ سرنشین دلاورمون در دریایی به عمق ۱۱۰ متر غرق شدند
دیدگاه ها (۸)

اخه چطوری....

ادم باید کاری کند برای دوست داشتن!

مرواریدم تو دریا غرق شد:)

کسی که غرق شه میمیره چه تو دریا، چه تو رویا...🖤#ایران #دریا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط