{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را ڪه بدست آورم

تو را ڪه بدست آورم
عصرها..
نه شعر خواهم سرود ...
نه شعرخواهم خواند ...

ڪدام دیوانه ے عاقلی
دو فنجان چاے و
دو چشمِ معشوقه را رها میڪند
و به دفترش خیره می شود؟..."


#عــــــصـــرت_بخــیـر #عــشـــقـــم ..✌ ️❤ ️



‌‎‌‌
دیدگاه ها (۳)

💜 آبان ماهیها تولدتون مبارک💜 یه آبانی وقتی میگه هستمیعنی تا ...

به دور " تو " میگردمتا زیباترین گره دنیاشکل بگیرد ڪور شدنَش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط