{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه فرقی هست که خیلیا نمیفهمنش

یه فرقی هست که خیلیا نمیفهمنش
دیدگاه ها (۰)

نکنیداین کارو ادم باشید

واقعاگفته بودم

مرگ نیست اینه

اینم واسه توکه حرف فیک رومیزنی

یه مدت واسه کسی سودی نداشته باشی؛نقاب خیلیا میافته 😉👋🏻#نقاب ...

در حال ساختن یه اسید دیگه*خیلیا درخواست کردن گفتم بازم درست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط