تلخ منم ..
تلخ منم ..
همچون چای سرد
که ساعات طولانی نگاهش کرده باشی ..
و ننوشیده باشی ..
تلخ منم !
چای یخی ..
که هیچ کس ندارد
هوسش را ..
.
#سیدعلی_صالحی
همچون چای سرد
که ساعات طولانی نگاهش کرده باشی ..
و ننوشیده باشی ..
تلخ منم !
چای یخی ..
که هیچ کس ندارد
هوسش را ..
.
#سیدعلی_صالحی
- ۶۰۴
- ۰۱ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط